Nova verzija 5.0

1) Ulazni računi – odobravanje plaćanja od strane predstavnika


Predstavnici zgrada koje su ugovorile korištenje mSuvlasnik aplikacije od sada plaćanja računa mogu odobravati na mobitelu.


Na ekranu Ulazni računi dodana je tipka Pošalji na odobrenje. Prvo odaberite prethodno uneseni račun u bazu a zatim kliknite na Pošalji na odobrenje.

Klikom na tipku otvara se novi ekran sa kratkim popratnim tekstom ispod kojega se nalazi i link na pdf dokument (račun) koji se šalje na odobrenje.

  1. možete po potrebi dopuniti predloženi tekst
  2. možete priložiti skenirani dokumenat
  3. pritiskom na tipku Pošalji šalje se zahtjev za odobrenjem računa

Taj pdf nije nužno priložiti (ukoliko račun npr. nije skeniran) budući da predstavnik dobija i kompletne podatke o računu kako su upisani u sustav.


Nakon klika na Pošalji račun dobija oznaku Nepotpuno, predstavniku se na mobitel šalje notifikacija te dobija i mail obavijesti da mu je na mSuvlasnik poslan račun koji zahtjeva njegovo odobrenje.
Po odobrenju ili odbijanju plaćanja predstavnik na mobitelu ručno potpisuje odluku te se ta informacija šalje upravitelju na mail referenta koji je zahtjev poslao te jedan primjerak ide i predstavniku.

2) Ulazni računi – spremanje dokumenata uz račun

Uz gore opisanu funkcionalnost na isti ekran dodana je i tipka Dokumenti kojom uz svaki račun možete pohraniti i svu popratnu dokumentaciju kako bi po potrebi bila brzo dostupna. Ta dokumentacija standardno uključuje sam račun ili ponudu, ovjerene primjere radnih naloga ili upravo mail predstavnika kojim se plaćanje odobrava ili ne.

  1. Pritisnite tipku Dokumenti
  2. Dodajte link na dokumenat


Zbog očekivane velike količine podataka dokument je moguće spremiti samo kao link.

3) Manje promjene i optimizacije