Nova verzija 7.4

1) eSuvlasnik + mSuvlasnik = eSuvlasnikPlus!


Sustav eSuvlasnik osvježen je u cijelosti i od danas ima novi “look & feel” odnosno novi izgled i nove mogućnosti. Ujednačeni su tako izgled i set funkcionalnosti koji se prikazuju na web-u i mobitelu čime od ove verzije prestaje potreba za mSuvlasnikom te on odlazi u ropotarnicu povijesti. Umjesto njega zaživio je eSuvlasnik+. eSuvlasnik se sada potpuno jednako ponaša na računalu i mobitelu, a eSuvlasnik+ predstavlja prošireni set mogućnosti koje su do sada bile vidljive samo na mSuvlasniku, kao npr. ankete i odlučivanje.
Tijekom idućeg tjedna izdat ćemo posljednju verziju mSuvlasnika čija će jedina funkcija biti postojeće korisnike automatski prebaciti na eSuvlasnik+. Sa vaše strane nije potrebna nikakva aktivnost osim da ubuduće u kontaktu sa predstavnicima umjesto mSuvlasnik spominjete eSuvlasnik+


U ovom prijelazu dodani su ujedno i neki novi podaci iz sustava kao što su Šifra zgrade u SZ, koeficijent na prostoru, oznaka najma, eventualna obavijest suvlasnicima na planu upravljanja, OIB i t.d.

2) F2 – status fiskalizacije

Otvoren je novi meni Fiskalizacija te ujedno i dodano novo pravo na rad u bazi djelatnika – Fiskalizacija.

Na ekranu DJELATNICI odaberite tab AUTORIZACIJE zatim tab RAČUNI i označite kvačicom FISKALIZACIJA 2

Prva funkcionalnost Provjera statusa fiskalizacije dohvaća status svih računa poslanih kroz kanal eRačun.

Kako prema našim informacijama od slanja računa pa do stvarne fiskalizacije može proći do 5 sati, preporuka je da statuse provjerite drugi dan.

Svi fiskalizirani računi naći će sa na lijevoj strani u listi NOVOFISKALIZIRANI RAČUNI. Status i vrijeme fiskalizacije potrebno je tada ažurirati u bazi IRA-a klikom na istoimenu tipku ispod liste.

Računi koji iz nekog razloga nisu prošli fiskalizaciju, vidjet će se u listi NEFISKALIZIRANI RAČUNI te će uz svaki stajati i razlog sukladno kojemu treba dalje postupiti.

3) F2 – prijave uplata


Prema novom zakonu svi obveznici F2 moraju uplate po izlaznim računima u tekućem mjesecu prijaviti najkasnije do 20-og idućeg mjeseca.

Stoga se na istom meniju nalazi i druga nova funkcionalnost Prijava uplata. U periodu do 31.12.2025 sve uplate će na karticama plaćanja biti automatski označene sa NP, a nakon toga sa NE (vidi prošlu verziju). Desnim klikom tipke miša na kolonu Prijaviti možete po potrebi promijeniti akciju.

4) Objedinjeni računi za pričuvu i najmove


Prema obrazloženju PU, novim zakonom i dobijanjem OIB-a zgrada je stekla pravnu osobnost te račune za pričuvu više ne ispostavlja Upravitelj već zgrada – navedeno u zaglavlju računa. Jedna od posljedica je da računi na kojima su se do sada nalazili svi prostori istog vlasnika (ako su zgrade dijelile isti IBAN) se više ne mogu tako formirati budući da zgrada A ne može izdati račun za zgradu B. Ako ipak želite nastaviti raditi objedinjene račune, na ekranu za formiranje računa dodan je checkbox Napravi jedan račun za sve zgrade na istom IBAN-u iako imaju različite OIB-e.