Od ove verzije
Sustav će jedanput mjesečno
automatski osvježavati bazu podataka što će bazu držati u formi odnosno ubrzati rad sa podacima te smanjiti volumen kroz redovito održavanje
tabela i indeksa. ( O važnosti INDEKSIRANJA BAZE PODATAKA pročitajte
OVDJE )
Kao i kod automatskog backupa, po izvršenju procedure dobit ćete putem e-maila izvješće o izvršenom osvježavanju baze te je potrebno provjeriti da li ima kakvih grešaka !
Ukoliko na obavijesti uočite da postoji greška molimo da učinite slijedeće:
1) zaustavite Server
2) obavijestite sve koji koriste Sustav da Sustav ne radi i da ga ne pokušavaju pokrenuti
3) proslijedite e-mail sa greškama na assist it
Vrijeme i datum osvježenja inicijalno su postavljeni na 22h svakog 28-og u mjesecu. Ukoliko vam ovo iz nekog razloga ne odgovora molimo da nam javite. Za vrijeme osvježavanja sustav će biti nedostupan, a trajanje osvježavanja baze ovisi o veličini baze i jačini servera te može trajati i do 20 minuta.
Omogućeno je štampanje kartica prostora od nekog datuma (obični i posebni prostori)
Omogućena je promjena internog broja štete
Datum zadnjeg pregleda i Energetski razred dodani su u listu za izvoz
Prilikom odabira na ekranu Plaćanja SEPA nalozima sada će se moći odabrati samo obrasci u statusu Prihvaćen
– na ekranu odabira honoraraca za formiranje Ispravka dodana je tipka Odaberi sve