Nova verzija 2.0 Sustava Upravljanje zgradama

1) Automatsko osvježenje baze podataka

  Od ove verzije Sustav će jedanput mjesečno automatski osvježavati bazu podataka što će bazu držati u formi odnosno ubrzati  rad sa podacima te smanjiti volumen kroz redovito održavanje tabela i indeksa. ( O važnosti INDEKSIRANJA BAZE PODATAKA pročitajte OVDJE )

Kao i kod automatskog backupa, po izvršenju procedure dobit ćete putem e-maila izvješće o izvršenom osvježavanju baze te je potrebno provjeriti da li ima kakvih grešaka !

Ukoliko na obavijesti uočite da postoji greška molimo da učinite slijedeće:

1) zaustavite Server
2) obavijestite sve koji koriste Sustav da Sustav ne radi i da ga ne pokušavaju pokrenuti
3) proslijedite e-mail sa greškama na assist it
 

Vrijeme i datum osvježenja inicijalno su postavljeni na 22h svakog 28-og u mjesecu. Ukoliko vam ovo iz nekog razloga ne odgovora molimo da nam javite. Za vrijeme osvježavanja sustav će biti nedostupan, a trajanje osvježavanja baze ovisi o veličini baze i jačini servera te može trajati i do 20 minuta.

2) Kartice prostora

Omogućeno je štampanje kartica prostora od nekog datuma (obični i posebni prostori)

3) Prijave šteta

Omogućena je promjena internog broja štete

4) Izvoz u excel - zgrade

Datum zadnjeg pregleda i Energetski razred dodani su u listu za izvoz

5) JOPPD obrasci-plaćanje

Prilikom odabira na ekranu Plaćanja SEPA nalozima sada će se moći odabrati samo obrasci u statusu Prihvaćen

– na ekranu odabira honoraraca za formiranje Ispravka dodana je tipka Odaberi sve